Start iMorgon

Ja imorgon är de Melles första inskolnings dag på dagis. Ni ska bara veta vad nervös jag är. En stor klump imagen växer de.
Vi ska dit på besök en timme imorgon och lära känna lokalerna med mera.. :D
De bli nog kanon bra de.!

Jag tror MElwin känner på sig att de är dagis start imorgon, för ikväll va han svår sovd.. :/
Men de kommer nog gå kanon bra.
Mest nervös är jag, huva jag ska lämna ansvaret till någon annan och lita på men de är sådana stora steg man måste göra i förälda livet.
Jag lita på dom men jag ska ju lämna de bästa jag ha så klart jag är nervös.

Nu ska jag se klart Ensam mamma söker.. :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det kommer att gå bra, det är alltid värst för föräldrarna =P

Haha



Barnen kan gråta just när man lämnar dem men så fort man har gått är det full fart och glada skratt tills man kommer igen och då vill de inte gå hem istället =)

2009-09-07 @ 09:49:45
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kommer gå jättebra! Kom ihåg att inte visa Melwin din nervositet eller så sen när du ska lämna han utan vara glad och "bestämd", smittar så lätt av sig om man själv är osäker! Fast Eric grät jättemkt så sa jag glatt Hej då ses sen och gick, och som sagt så gick det över och han var glad sen =)



Superfint i köket! Va stort det var! Härligt!

2009-09-07 @ 17:36:19
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0