Melwin Uppdatering

Melwin gå de lika bra nu som när Noel kom för att vara storebror, han är så otroligt snäll och go mot sin lillebror inte någon speciellt avundsjuka är de heller så de är ju kanon bra de.. :)
Han är så snäll, puss och krama Noel hela tiden. VIll hålla, bär och göra allt med Noel.

Melwin verkligen älskar sin lillebror.

Ord som plopp ur han då och då.. :
Tack- tatt tatt
Mamma
Pappa
Noel- nooooooooooooooooo
Här- Hääää
Bajs- Basssss
Mums-namnnamn
Rasmus (Mammas katt)-bläääplä
Elin-Ellli
Blöja-bööööja
Fika-ika

Sätter inte ihop så många menningar men ibland kan de komma någon som idag som jag skrev i inlägget här nedanför om inskolnningen nr 2.


Melwin ha nu gått upp istl 92. 86 börja bli lite för smått så vi gick upp till 92.
Melwin är 83.5 cm lång och väger ni 11kg.

Mammas stora kille.
Tänk att min stora lill troll nu ha börja på dagis och ska vara där. De kommer bli super kul för honom tror jag.
Om ungefär 3 veckor fyller lill vännen min hela 2 år. Roligt ser verkligen framemot kalas.

Kärleken till denna lilla kille gå inte med ord att beskriva. Trots finns då kan man känna sej mål lös men de är underbart oxå.
Tur man ha underbara vänner att prata med och underbar mamma och barnens farmor att få råd av.
Sedan min älskling ge mej massa styrk och idér. Vi stötta varandra.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0