Inskolningsdag 1

Idag infann vi oss på förskolan klockan 09.30.. :)
Vi träffa inskolnings förken Linda och vi gick ni. De va 4 inskolningar samtidigt..
Melwin va JÄTTE blyg till en börja så han satt mest i knä och kikade på.

Men strax innan fikat så började han leka lite.
Vi gick och fika så han drack lite äppel dryck och sedan några brago kex.. :D
Men inte ville han fika så länge vi föräldrar satt fyllde i lite papper angående våra barn och barnen lekte lite.

Sedan vid 10.30va de dax trav hemåt. Vi stannade på Dannes där Melle åt en korv sedan slumra han fort i vagnen.
Första dagen på dagis ha ggått otroligt bra.. :D
Jag är nöjd med dagen.

På onsdag så ska Melle och jag vara där mellan 08.45- 10,45 och på torsdag ska vi käka där tillsammans.
Då ska Noel vara hos Farmor sin medans jag och Micke är på förskolan med Melle.


Melwins andelning heter LÖNNEN


hÖRRNI KIKA PÅ INLÄGGET UNDER BILDER PÅ NY RENOVERADE KÖKET.. :D TACK ÄLSKADE MAMMA OCH MORMOR FÖR ER UNDERBARA INSATS..


Kommentarer
Postat av: linda

vad roligt för han att börja på dagis :D Men kalla han inte för melle! Det låter inte alls bra.. Tänk när han blir större..

Melwin heter han :)

2009-09-07 @ 16:05:00
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Trevlig blogg och fina barn du har!

Har två söner jag med, en trollunge som fyller två i noveber och en liten bortbyting som är 4 månader.

Ha det fint!

2009-09-08 @ 21:35:06
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0