Gnällig son

De märks på Melwin att han blive tagen av sin snora för han är JÄTTE gnällig.
Han ha ingen feber eller så men de märks att han lider av sitt snorande.

Vi ha mest myst och greja till morgonen. Melwin ha lekt med kaffe pannan och vissla med den så sött.. :D
JAg trodde jag skulle skratta ihjäl mej, haha.
Tur jag fick de på en liten film.

Nu ligger skatten på balkongen och sover sött, jag ska hoppa in i en dusch och sedan ska vi träffa Lisa för lite äventyr med små pojkarna tillsammans.
Jag är fortfarande snorig men inte alls som Melwin.
Micke börja få JÄTTE ont i halsen oxå. De är mycke nu.. :O



En film på dagens Stjärna.. :D



JAg lider så med Melwin när han är förkyld, önska jag kunde göra så han blev bra snart..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hihi.... Tur dom kan roa sig med lite =)

2009-06-09 @ 11:31:27
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0