Tjurig & Sjuk

Här fortsätter Melwin och vara dålig, tempan ha idag penla mellan 38-40,5. Han tycker de är så jobbigt. Idag efter han sove middag (han sov 3timmar)så vaknade han och ögónen va full av varr och så. Tänkte inte mer på de och efter ca 20min så ser jag de kommer mera. Troligtvis ha vännen dragit på sej en ögon infektion, fortsätter de så här imorgon bli de doktorn med vännen.
När han sov städade jag ur dom köks skåpen som är tom så de inte ska bli så mycke till själv flytt städningen.

Ikväll när vi la Melwin fick han i sej kvälls fika och sedan blev de tempen den stannade på 41 ikväll igen så en alvedon och i koja.
Micke la han och de gick bra..

Men efter ca 1timme så vakna han nog av att Noel skrek som aldrig förr för lilla Magen. Han ha tyvärr inte somna ännu. Han är sså tjurig och arg, och så lider han väl av snoret, hostan feber och så vidare.
Micke sitter där inne med han och jag tror han verka lyckas få han att somna.

Önska jag kunde byta plats med lill älsklingen min just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0