SJUK Melwin

Ja iefter middag ha vi åkt land och rike för att söka Lemolac och vi lyckades inte.
Men som tur va så prata jag med mamma om de och hon i sin tur pratade med min mormor så hon va snäll och kikade och hon hade hitta Lemolac på Hemköp i granlo.
TACK för hjälpen..

Efter maten ringde vi Lisa och Emin och fråga om dom ville leka ute på deras gård där dom bo så dom kom dit och barnen lekte. Lisa hade med sej Emins pappas arbets kompis barn så söt men så busig och så va Emins snälla moster med-trevligt.
Tyckte melwin lekte dålig men jag tänkte inte mer på de.
När vi gå hem rinner de ur ögonen på vännen och han ser helt knäckt ut. När jag kommer hem tempa jag han och den ligger på 41 grader- hjälp..
Jag dusch av han, sedan blev de en alvedon och hoppa i sängen för nått kvälls mål ville han inte ha.
Han somnade på 2 röda, jag är in och titta till vännen flera ggr i timme bli så rädd när hans temp är så hög.
Noel ligger nu och ska somna i spjällsängen.

Han ha ont i lilla magen så han ha svårt att komma till ro så nu sitter Micke där inne med vännen.

Ne nu bli de bäst att kika om lillen somna och sedan ska jag hoppa i kojan i fall de bli mycke att vara vaken i natt bruka bli de då vännen är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0