Min stora PRINS ÄR HEMMA

Idag så va de ingenting planerat, men min älskling sa åt mej göra mej klar efter vi fikat och åt till H-sand och gå på Dollar.. :-D
Vi tog med barnens farmor som inte vare dit på länge.
Blev lite nytto grejer handlat och lite nytt till nya hemmet.

När vi åker från H-sand ringer mamma och då säger hon att de strax är i Sundsvall. Jag bli så glad ÄNTLIGEN ska min son komma hem.
Vi åkte hem lämnade av de vi shoppa och sedan bruma vi hem till mor och hämtade vår lilla älskling.
Han blev verkligen glad att träffa oss alla 3. Så roligt.

Melwin verka haft en toppen semester med sin mormor/moster och gammis. Fått mycke fina grejer och ätit god mat och upplevt massa roliga grejer.
Melwin är jätte trött och slut men de är tufta att resa.
Melwin ha vare så go och mjuk, massa kärleks pussar och kramar ha vi fått både älsklingen och jag.. :-)
De är verkligen underbart skönt att ha Melwin hemma och sina underbara skatter kring sej.

Idag blev de middag på kuben grill så GOTT. Sedan blev de hem tvätta tvätta och åter tvätta upp allting osten vår haft med sej på sin semster med mormor & co.
Innan nattningen på stora killen så badade jag med båda barnen så mysigt.

♥ Mamma älskar er båda 2 mina älskade små söneer. ♥
Så underbart att du stora älskade Melwin är hemma och att du haft en bra semster utan mamma och pappa. Du ha verkligen vare saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0