Melwin ha Åkt

Klockan 04.40 vaknade Melwin, han sprang runt i lgh ett tag sedan kom han in till oss igen.
Vi myste och kramades och klev upp halv 7.

Vi ha kramas myst och pussas massor till morgonen, han ha vare så otroligt go och underbar- som alltid.
Käkade gröt och
sedan blev de en varm härlig dusch tillsammans innan lill vännen skulle klä sej för att åka.
07.05 kommer mamma och Elin på dörren och ska hämta han, vi följer med till bilen packa de sista och sedan pussa vi hejdå och gå in över.
Melwin satt i bilen med tutte och snutte och myste samt sin kossa Dingels..

Jag pussa på han igen och fick en blöt puss tillbaka och en varm kram då börja jag gråta.
Men jag tror och vet att de kommer gå bra, jag kommer sakna min lill älsklingen jätte mycke och han kommer nog sakna oss men han är snart hemma troligtvis fredag eller lördag.
Vi ska passa på packa packa packa och åter packa då han är borta för nu är de inte långt kvar tills vi flytta.
Han få de mycke roligare på semster med mamma och Elin än hemma med oss som packa.

De värker i mitt mamma hjärta att låta han åka, men de är samtidigt jätte nyttigt för både mej och Melwin.
Älsklingen ta de mycke bättre än vad jag gör, ja på mej rinner tårarna nu hela tiden med de sluta väl om en stund.

Älskade Melwin mamma saknar och älskar dej över allt annat du är så underbar.
Mamma önska dej en riktigt trevlig resa med mormor,moster Elin och gammis.

Jag hoppas du tycker de är roligt att träffa morfar och morbror Oliver oxå. Morfar kommer ta väl hand om dej och mormor kommer oxå göra de, hon ha huvud ansvaret.


Min sötnos..:-D jag saknar dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0