Mammas PRINS ska RESA

Min lill prins som åka på semster med mormor och moster på ONSDAG. Han kommer ju få de jätte skoj med dom och hitta på massa skoj, men jag kommer sakna han Torbjörn.
Hur ska jag klara mej utan att pussa på han flera ggr per dag.? Hur ska jag kunna somna utan att få gå in och ge han sista natt pussen innan jag somna.. ?

Melwin ska få åka med sin mormor och moster Elin till Gävle på Furuvik och så ska han få hälsa på morfar som bo där nere (Melwins morfar,min pappa) och min lillebror Oliver Melwins morbroro..
Dom kommer få en kanon semster, jag hoppas bara de kommer gå bra för lill vännen att vara ifrån oss.

Jag och Micke ska passa på att packa innan flytten går, de är ju inte mycke gjort här hemma ska jag säga inför den.
Men visst kommer vi sakna vår lill kille oxå, men han få de mycke roligare att vara med mormor och moster än att vara med tråkiga mor och far som ska packa och greja.
Hjälp hur jag klara av att sova utan honom så MÅNGA dagar.. ? Han far på onsdag och kommer troligtvis hem söndag, men jag hoppas de kommer hem tidigare med honom.

Mammas lill älskling gud vad jag kommer sakna dej.
De kommer verkligen bli ensamt och tomt här hemma  utan dej, mitt dåliga samvete att lämna bort dej bli starkare och starkare för varje dag som går, jag kommer gråta när du far.
Spela inte någon roll att jag ha lilla Noel hemma, lilla Melwin är lilla Melwin så han kommer jag sakna Torbjörn.
Kommer sakna alla hyss och bus han gör, men nu få vi passa på packa i lugn och ro och ge Noel massa egentid vilket är svårt då lilla Melwin är uppi, åtminstånde på sammasätt som när Melwin va liten bebis.
Mamma älskar dej lill vännen och du kommer verkligen vara efterlängtad. Av båda mamma, pappa och lillebror.

VI älskar dej jätte mycke skatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0