Vilken natt

Inatt ha jag kanske sove ca 1 timme på hela natten.
Igår kväll började riktigt sammandragningarna att dra igång trots jag bara LATA mej hela dagen igår.
Givetvis lekte jag och byggde lego med Melwin på sitt rum i sittande läge men de vill jag verkligen jag vill INTE koppla bort Melwins och mina härliga stund för dom måste vi få ha trots att jag ha sammandragningar med mera.

Vid 20 la jag mej i sängen för jag kände hur mina SD blev mer ihållande och vilken mensvärk jag fick.
Jag la mej och såg våra bästa år och alltid på kvällarna när jag ligger i sängen så bruka bebis hålla låda.
Men INTE igår.
Jag blev ledsen och ringde sjukvårdrådgivningen och de ville jag skulle avvakta och ringa Bm som idag.
SJUKVÅRDSRÅDGIVNINGEN är knäpp engilt mina ögon för jag tycker att de gott och väl skulle ha tage in mej och kolla upp allt inatt i ställe, De tyckte min BM oxå..
Sagt och gjort jag berättade om min natt och hur ont jag haft de och att de gö JÄTTE ont när jag kissa.
Så idag vid 13 tiden ska jag upp till MVC igen lämna riktigt urin odling och få lyssna på bebis samt hon ska känna hur han ligger med mera.
För att jag ska gå om kring att ha förvärka/mensvärk är inte bra så här passa tidigt i graviditeten eller.
Vi få se hur detta löser sej.

Jag är väldigt nervös och orolig inför detta besök så klart men jag hoppas vi hitta fina jämna bra hjärtljud.
Ok att allt med bebis stå rätt till.


Snälla jag vill inte at något ska gå fel jag vill träffa denna lilla krabbat inom en snar framtid.

Efter MVC besöket om allt gått bra så ska vi gå på öppna förskolan på kultur magasinet och leka lite.
De gilla Melwin.
Så idag lägger jag om hans sov tider så han få vara ut vilda och inte lika trött och gnällig som förra gången.
Blev en tokig dag förra tisdagen.
Men de gö ingenting för sådana dagar få man ha ibland.

Skriver mer närr älsklingen min somnat sin förmiddags lur...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det någon tid på dygnet som du INTE har SD?? Och skulle du ha det hela tiden som du beskriver så skulle du ju vara inlagd för det! Inte så konstigt heller att sjukvårdsrådgivningen tillslut inte tar dig på allvar då du heeeeeela tiden säger att något är fel men då det kollas upp så är allt okey!! =0

2009-02-17 @ 10:42:17
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Finns det någon tid på dygnet som du INTE har SD?? Och skulle du ha det hela tiden som du beskriver så skulle du ju vara inlagd för det! Inte så konstigt heller att sjukvårdsrådgivningen tillslut inte tar dig på allvar då du heeeeeela tiden säger att något är fel men då det kollas upp så är allt okey!! =0



2009-02-17 @ 10:42:17



SVAR:



Ja de finns stunder på dagen jag INTE ha SD men de är inte många.

Varför jag inte bli inlagd är för att bebis i övrig må så pass bra att jag kan vara hemma.

Sedan att de är jag som lider av de är en annan sak. När jag vänta Melwin hade jag precis likadant mina SD började tidigt och jag hade ont hela den graviditen då oxå.

Så jag vet hur de är, jag va inlagd några gånger då.

De ha inte med att göra att dom inte ta min smärta på allvar.

Om till och min BM tyckte jag skulle ha fått komma in så är de nått som inte är som de ska. jajaj nu ska jag träffa henne senare få vi se vad de leder till

2009-02-17 @ 11:25:51
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0