Våran onsdag förmiddag

Jag som trodde Melwin skulle sova länge i morse efter som han ENDAST sov 1 timme på hela dagen vilket är ingenting för Melwin.
Men jag fick mej en näs pipa imorse utan 06.45 ville dom små blå vara vaken med mamma, sagt och gjort han åt sin välling och vi låg länge och myste.
Han somna flera gånger men sedan så började de hela gnället min över trötta son visste verkligen inte vad han ville.
Allt jag gjorde va fel, kramas ville han inte, inte läsa bok, inte fika men när vi skulle slå in alla hjärtans presenterna så blev han glad att riva slita i papperet och snörena hihi  busiga barn.
När vi va klar med de så började de hela igen.

Vi försökte leka, men sedan så skulle jag dra av med dammsugaren i badrummet där jag tappade mitt smink imorse så då blev han glad så lite städ hjälp fick jag allt.
Vi hoppade sedan in i duschen vileket va så mysigt, vi satt båda två ner och busade med dusch slangen och hade jätte roligt tillsammans
Nu sover min älskade son sött ute på balkongen.
Imorse när vi vakna stog vår temp på -18 grader burrrrrr vad kallt.
Så våran dax plan sket sej vara ute och leka men jag tyckte de va för kallt.
Nu är de lite mildare ute, endast -15,5 eller inte endast men de är ju lite mildare i allafall.

Vid 14 tiden kommer mamma/mormor, MosterElin och min mormor"Melwins gammelmormor på besök" de ska bli trevligt.
Jag ha köpt alla hjärtans dag presenter till dom så dom ska få sina sådana.
Och så bli de fika och surr.
Barnen lä ju busa järnet så de är tur melwin sover nu och är ut vilad då de kommer.

Lite bilder..



Kommentarer
Postat av: josephine

det är rart med barn ;-)

2009-02-11 @ 12:30:42
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0