Vår mysig morgon

Idag klev jag upp så älsklingen fick sovmorgon.
De uppskattades verkligen, jag och prinsen plockade lite här hemma och fixade frukost och så där.
Så vi tog med oss fika på sängen till pappa älsklingen och paket så klart.

Han blev så glad och jag fick oxå en jättte fin present.
Micke fick en nalle av Melwin där de stå VÄRLDENS BÄSTA PAPPA på och av mej fick han sitt efter längtaade NHL 09 inte den romntiska presenten kanske men nått han verkligen ville ha och är JÄTTE nöjd med.



(ps. alla små bilder gå att klicka för att se dom större)





Så här glad blev melwin för sin tröja och napphållar han fick i sitt alla hjärtans dags paket.. =)



ÅÅÅÅ Jag fick äntligen min efter längtade FAVVO parfym av älsklingen så nöjd TACK TACK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0