UTE förmiddag

Vi tog en ute förmiddag tillsammans som familj de är mildare ute idag endast-5 grader och solen skinner så vi gick ut vid 09.30 och lekte.
De uppskattades av Melwin att få vara ute med BÅDE mamma och pappa tillsammans och busa.
Vi tog en prommis en KORT för att Melwin skulle kunna få gå lite han med.
Men jag fick sådanan otroliga sammandragningar så ÄLSKLINGEN och jag sa dirket att de bli inte någon middag ute idag.
Vi fick till Vapel skogensförskola och lekte på deras lekpark.
Vi surrade fram och åter och visste inte hur vi skulle lägga upp dagens middag men efter många diskutioner så bestämde sej älsklingen för att åka handla hem dagens middag iställe.
Han ha nyss kommit hem och då Hade han köpt massa go mat och så fick jag 10 röda fina rosor som dofta gott på köksbordet.
De va från både älsklingen och lill prinsen samt bebis i magen.
Dom är så fina och dofta verkligen mums.
TACK TACK...

Lill prinsen sover gott på balkongen efter en mysig förmiddag med mej och älsklingen ute.
Hoppas han sover nån timma..

Lite bilder från vårt ute mys









                                                          
(ps. alla små bilderna gå att klicka för att se större format)




Inatt ha jag haft ihållande sammandragning så vår middag på JOPS blev inställd på grund av de samt att dom fortsätter idag.
Så de är mycke vila som gäller för mej..

Blommorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0