Tisdag

Idag tog Melwin och jag bussen till Sandra och Wille.
Sandra va så snäll så hon kunde hämta mej i kylan så jag slapp gå ner Tallskogen hem till dom.
Jag ha ju även så mycke SD så hon va gullig och ville hämta oss. Tack Tack för den super sköna skjusen betydde mycke för oss.

När vi kommer ditt är Daniels snälla pappa där och hjälper dom med att kakla ovan för diskbänken och GUD vad fint de bli.
Nu när dom nya fina ny lackade luckorna är på plats dom dom fina handtagen och allt är i ordning bli de jätte fint.
Nu är de fogning kvar sedan verka de vara klart. .

Pojkarna fann varandra direkt och börja härja.
Gull killar, vid 12 åt dom sin lunch och sedan somnade dom på 2 röda i varsin vagn.
När pojkarna sov umgicks Sandra och jag surrade en hel del kika runt på nätet och hade allmänt trevligt som vanligt i hennes sällskap.
Emelie kom oxå dit trevligt värre, vi surrade en stund sedan vaknade små trollen våra.

Pojkarna åt Mellis och sedan busade dom innan vi skulle åka hem, eller hem till Middag hos Melwins farmor.
Nu är vi hemma, ha bada surra om renoveringen som ska börjas i lill killens rum.
Troligen ska vi åka till Birsta imorgon kväll köpa matriall och så de är bara börja när lusten faller oss in.
Ska köpa ny madrass till Melwins växa säng, och korgar till Melwins bokhylla ihans rum.
De kommer bli jätte fint när de väl bli klart där inne.

De är Micke som ska måla men jag lä nog måste lägga en hand i jag oxå, men de löser sej nog.
Nu är han i matfors hos Burken med sin xbox och ska lämna in den på chippning där.
Bus älsklingen min  som inte kan växa upp men vad gö de..

Nu bli de läsa goa bloggar, se om Jossan behaga svara på msn sedan mys framför tv.n innan tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0