Tår fylld kanal

Ja nu ikväll ha vi vare på middag hos Svärmor, jag fick så ont den korta biten vi gick dit men jag bet ihop och sa ingenting.
Vi åt och surrade när vi gick hem börja den hela onda resan, jag fick så ont att jag va tvungen att stanna upp Micke sa flera gånger att han kunde hämta bilen men jag va faan inte INVALID sa jag.

Vi kom hem tog jag ett varmt skönt bad med lillen och allt kändes lättare, men när jag skulle kliva upp började rena helvete igen.
Jag grät igenom hela duschen och Melwin såg hur ont jag hade, stackarn.
Micke gjorde i ordning Melwin medans jag la mej här i sängen och vila.
Sedan kommer en ny duschad son i och är underbart go och pussa mej tusen gånger och säger mamma många gånger.
Bli jätte ledsen över att jag INTE kan natta han och att de är pappa som ska natta.
Jag känner mej världelös som mamma och jag vill verkligen inte att detta ska hända igen.
Nu ligger jag här Medans älsklingen försöker få vår son att somna.
Vällingen äter han nu hör jag och jag hoppas verkligen han somna lika tryggt med Micke som med mej.

Mamma älskar dej sötnos trots hon inte kunde natta dej ikväll.
Jag känner mej verkligen värdelös som mamma, men jag hade så ont så jag va verkligen tvungen till denna vila.
Nu ligger jag här med tår fylld tår kanal och saknar nattningen med min underbara skatt önska jag kunde få göra de ikväll som ALLA kvällar men de kommer fler tåg och de är JÄTTE nyttigt för både mej och Melwin att Micke natta honom.

Älskar er min söta M.. Ni är bäst puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter inge bra att du har så ont, och har precis passerat halvtid! Vad säger bm? Har de kollat upp dig ordentligt?

För det lär ju inte bli lättare framöver, ju tyngre allt blir.

Lycka till!

2009-02-16 @ 08:18:30
Postat av: T

Jag förstår hur du har det, jag hade hemsk foglossning. Du måste lära dig lyssna på din kropp! Att gå hem var ju bara dumt, ta hand om dig istället! Jag fick välja bort mycket då ajg hade ont, det var bara att stanna hemma och vila eftersom kvällen förstördes annars. Det är en så kort bit av dit liv, du får göra uppoffringar.

2009-02-16 @ 10:31:56
Postat av: josephine *Elikas mamma*

jobbigt & ha så mycket sd....

2009-02-16 @ 11:37:06
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0