Tack mina älsklingar

Ja tog en lång behövlig power napp innan middagen, trött och slut mamma & sambo de va jag.
Vid 17 väcker dom mej Melwin är ny äten och älsklingen greja för fullt in för middagen.

Vid 17.30 så serveras en god förrätt med hemma gjord röra och avokado mums vad gott de va.
Sedan vi 18 så hade mina grabbar servera en god varmrätt som bestod av pepparbiff och souer cream klyfter.
Och en god sallad och rosepeppar sås.

Nu är  man ny äten och ha natta en glad son som verkligen va nöjd med sin alla hjärtans dag precis som mej.. =)
Tack mina älskade älsklingen för en underbar Alla <3 Dag älskar er otroligt mycke.

Nu sitter jag vid datorn medans sött diska och sedan bli de melodi festivalen och chockald pudding till efterrätt.
Min SD håller i sej och vill verkligen inte ge med sej.. :(

Tur jag orka med mej ändå, de är tack vare mina älskade grabbar jag ha runt om mej hela tiden.
Älskar er över allt annat.

Lite bilder på min busiga son och min busiga sambo innan läggning..



Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker att melwin blir mer och mer lik din syster elin :)

2009-02-15 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0