Söndag

Inatt ha lugn natt, mina SD ha inte alls vare som dom tidigare kvällarna.
-men där emot ha Melwin vakna yra och vare jätte ledsen troligen ha de med febern och göra.
"varför han fick feber igår va på grund av 2 tänder som kom inatt"

Vi fick i allafall sova till 07.45 så de va bra, nu springer han runt här och gö massa hyss.
Min lill go knopp.
Idag vet jag inte vad dagen ha att erbjuda, kanske badhuset i matfors eller så bli de ut i snö ovädert med -12 grader.
PS.Ni undra säkert varför jag ta Melwin ut när han ha feber och varför han få sova ute då, ingen människa ha dött av vanligt svensk frisk luft.
Så de är bara bra för barnen trots de är sjuka, eller ha feber,
Sedan beror de ju på barnet tillstånd.
Men behöver ju inte ta med barnen till stora folk samligar om de ha feber eller dyligt eller..
Så i mina ögon ta de ingen skada på barnet om de få vanligt frisk luft när de sover.
Melwin kan inte somna inne på dagarna han måste sova ute de gå inte att åf han sova inne.

Nu ska vi byta uffa blöja och väcka pappa älsklingen.
Vet ni vad nu säger ÄNTLIGEN Melwin Pappa på riktigt och varje dag..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skoj atrt han säger pappa nu =)

2009-02-08 @ 12:11:17
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0