Söndag

Idag är de söndag, vi klev upp allihop tillsammans och myste i lillens säng.
Han åt sin välling sedan blev de massa kramar och mys tillsammans.

Vid 10 skulle vi åka till birsta och kika för min älskling tycker han behöver en ny telefon vilket jag håller med om.
Sagt och gjort, vi va även på rusta och där inför skaffade vi oss en smörgåsgrill som ska invigas ikväll att göra TOAST i.
Mums.

När vi kom hem snodde jag snabbt ihop lite grädd och våffel smet och så ha vi grädda våfflor.
Dom blev jätte goda och Melwin åt som Aldrig förr.
Duktig liten grabb jag ha.

Nu sover han sött älsklingen spela sitt efter längtade NHL själv ska jag nog dega i sängen och se våra bästa år.
Sedan ska vi trippa ¨mot svärmor och äta fläskfilé gryta och ris mums.. =)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Åh... Våfflor har jag inte ätit på evigheter =)

2009-02-16 @ 11:37:39
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0