Skor.. ???

någon som ha idé vad de är för bra barnskor man borde ha på dom små liven på dagis.. ?
Vad ha ni på era barn på fötterna i vår på dagis.. ?
Som är ca 1½år.. ?
Jag tänkte först köpa vanligt Tennis skor men dom ser så låg ut, jag vill ju ha några skor med lite högre skaft eller spela de ingen större roll.. ?
Ha hitta nå kavat skor men jag vet inte.. ?
Använde ni billiga tennis skor till era barn eller kvalite kavat skot när dom va kring 1, 1½-2år eller.. ?
Snälla hjälp mej vet inte riktigt va som är bra med mera.

9638 Blå
Vad tycker ni om dessa skor??

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi har köpt alla våra "dagis skor" på skokanonen..

Billiga men ändå slit starka...



Gummistövlar och gympaskor passar perfekt...

Ska ju inte vara för högt skaft heller då det blir så bökigt att springa omkring och leka =)



2009-02-05 @ 14:29:47
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: -C-

Jag har använt vanliga/billiga skor från DinSko. Jag gillar INTE de höga, men det är jag det.



Köp de skor DU tycker passar din son bäst =)



(Se till att ha en bra sula bara, de e mitt tips)

2009-02-05 @ 17:03:23
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0