Renoveringen

Nu ikväll då älsklingen kom hem åt han middag lite snabbt och sedan körde han igång med målningen inne på prinsens rum.
Han satte den tejpen jag inte hunnit sätta och la plats på golvet sedan så började han med att måla runt tack fönster, dörr och så dära-
Sedan rollade han väggarna.
Så nu är första lagret med färg lagt vilket känns skönt och en bra början.
Nu ska inte de målas mer förens på lördag, imorgon är de ju älsklingens kväll så kallade trav.
Hade jag bestämt så hade jag tvinga honom att vara hemma, men jag ska vara glad att han gö de för de är verkligen ingenting han gilla.

Åååå vad jag längta tills de är färdig målat och få sätta upp nya garider och göra fint.
De är så roligt att renovera och göra och hoppas att de bli bra.!!!


Lill hjärtat sover inne hos oss nu under renoveringen men nattningen där inne va lite små krånglig men efter en  stund somna han.
De är klart de är jobbigt att hoppa från rum till rum för lill hjärtat mitt..

Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Kakorna var riktigt goda! =) Gick snabbt och göra!



Nej det är aldrig kul när dom små är sjuka :-( Tycker så synd om dem!

Hoppas det går bra med måleriet!

2009-02-19 @ 21:20:41
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0