Öppna förskolan-Kultur huset

Sedan så gick vi och träffa kim och Stina på 1891 där dom luncha.
Mysigt.
'vi gick mot öppná förskolan och där va de jätte mysigt.
Vi va på öppna på kultur magasinet och där kommer jag verkligen gå fler gånger.
De va så roligt, de va nästa alla från vår öppna grupp som va på skönsmon, Kim och hennes dotter Stina, Anna hennes son Noel och Karin och hennes lilla Maja.
Så roligt att träffa alla igen.
De saknades bara några få och jag hoppas oxå dom dyker upp där snart.

Barnen lekte och vi vuxna surrade, Melwin va så trött när vi kom dit för han vill verkligen inte sova när vi gick från BM och när han hade ätit sin lunch på stan ville han verkligen igen ge sej in på någon form av sovning så de blev ingen sovning alls för skrott idag.

Jo när vi gick från öppna så somnade han på en gång och sov fram till 17.
Så en ynka timme så sov han och de är INGENTING för hans lilla kropp.

När jag gick från öppna sprang jag in på P.O.P kim rekomenderad att dom hade rea på mamma kläder så jag fyndade en tunika kläning och en mamma tröja så de är ju toppen bra de.
Dom skulle ha kosta tillsammans 845kr och jag betalade endast 245 för båda 2 så jag är nöjd.
"Melwin va feber fri idag, och de kom en till tand fram inatt är nog därför han penla fram och åter i feber."

Bilder på mina mamma inköp kommer imorgon.

Lite bilder från dagen







Kommentarer
Postat av: Jossan

Va mysigt, då kanske vi ses =)

Fast vi går nog rätt tidigt eftersom att båda barnen ska med och lilla fröken blir ju trött ganska snabbt =)

2009-02-10 @ 22:27:51
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hehe ja tills dess har vi också bokat, då ses vi där då =)

2009-02-11 @ 11:38:01
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0