Nöjd

Gud vad god midddagen va idag, de av så himla gott.
Åt 2 rejäla portioner med mat, mums..
Till och med Melwin åt som en riktigt häst hahah :D
Stolt jaag bli när man ser han äta så otroligt mycke.

Sedan när vi diska och lekt en massa så traska familjen på ICA kubiken och hämtade ut Tummen mobilen som vi köpt till BEBIS.
Jag traderade hem den för endast 250kr inklu frakt.. :)
Nu ha vi öppna den och ojj, så fin den va.
Helt ny inte ett enda damm korn och inte sliten för 5öre.
Så dessa 250kr va den verkligen värd, toka nöjd är vi.:)

Nu ha jag nyss natta lillhjärtat♥ för natten och de gick som vanligt som en dans på rosor.
Han åt sin flaska med välling och så sjung jag för han så somna han tryggt och sött i sin säng.
Jag pussa på han 1000ggr innan jag gick ut och sedan så fick jag ge mej.
När jag gå ut därifrån då brast de av tårar, jag kände mej dum som lämna han där inne helt själv.
Även fast jag gö de varje kväll och han sover själv om nätterna så blev jag så där jätte jätte ledsen när jag gick ut därifrån ikväll.

De måste vara mina mamma/gravida hormoner som spöka riktigt mycke.
Jag gick in en sista gång och pussa på han och då kändes de bättre.. ;)

Nu ska jag ladda inför Let´s Dance och äta Ho Chili nötter mums.. ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

Såg Lets dance jag med......Sen fick jag bära upp barn...ha ha..de ville ju så gärna se..

2009-02-27 @ 21:56:07
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Gud vad glad jag blev när carl jan äntligen åkte ut...:-)

2009-02-28 @ 17:45:28
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0