Mysig kväll

Ikväll njuter vi av lugnet tillsammans inte massa ränande från de ena till de andra hållet.
Ingen älsklingen som spela tv spel, och inte massa måsten.

Vi ligger i sängen och ta de lugnt, bebis rör sej i magen och de är så mysigt.
Ikväll innan jag natta Melwin surrade han om Muuu hela tiden så jag tänkte jag kanske ska läsa Mamma Mu boken för honom, sagt och gjort de uppskattades verkligen.
Satt sitt gjorde han väl inte sprang runt i sängen som ett yr väder kika på laban lampan men ändå kurra han ner sej många gånger mot mitt bröst och myste med sin snuttis och lyssnade.
Sa Muuu varje gång han såg mamma mu i boken.
De är verkligen mysigt när man få sådana här kvällar tillsammans med sin skatt.

Sedan åt han vällingen och nu sover han verkligen sött för natten, jag surra nyss med Sandra Alltid lika trevligt.
En riktigt sann och god vän, de är verkligen roligt att umgås med dej och Wille.

Åter gå till kvälls myset i sängen med min älsklingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0