Mysdag UTE

Vi gick ut vid halv 10 Melwin ville absolute gå själv och de fick han så klart.
Vi gå en bit sedan börja bus tagen komma fram på riktigt han skulle slänga sej i varje snö driva och ligga där.
Han kan tyvärr inte resa sej själv ute än, så jag måste lyfta upp han varje gång.

Vi gå en bit sedan börja han strejka på gåningen så jag satte han i vagnen vilket han inte ville den busiga pojken.
Testa satte ner han på marken så han fick gå nej nej de ville han inte heller.
Han slängde sej bara ner på marken hela tiden.

Bestämd som jag blev så fick han sitta i vagnen så vi gick till en park en bit bortan för oss.
Han skrek och trotsa hela vägen.
trots åldern ha han alltid kommit i..!!


När vi kommer till lek parken är de JÄTTE mycke snö så de är bara plumsa,men de gick bra...!
Han gunga åkte rutschbana, vilket han uppskattade men när jag kände att nu fick de vara bra för min kropp mage sa i från så ville så klart lill hjärta leka mera.
Men jag berätta för att han de va lunch tajm och att han fick leka med pappa ute i eftermiddag.
Han förstod nog inte riktigt vad jag sa men han blev något lugn i allafall.

Vi gå hem över och gå ville han gör sedan kom bus tagen fram igen och slänga sej i varje snö driva.. Hihi busigt med barn.

Men jag kände att mina SD inte klara mer bus så jag satte han i vagnen och vi gick hem över sakta.

Nu sover han sött, jag ska nog äta dom sista jordgubbarna som blev kvar igår och kika i hm katalogen med sommar kläder till barnen som kom nyss.
Lä väl klicka hem en sommar graderbo till plutten.


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Jobbigt med trotsålder redan ;-)

2009-02-18 @ 12:26:39
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0