MVC

Jag for dit som jag blive till sagd, lämna mitt urin prov och de visa att jag ha +2 med protein i urin och sedan ville de ta ett blodtryck på mej och de ligger på 150/100.
Jag ha nu blive tillsagd att vila ännu mera fram tills vi fått svar på riktigt urin odlingen.

Sedan så lyssna vi på blubblen, de tyckte Melwin va JÄTTE roligt och mysigt.
Hjärtljuden låg på 148-149-150 slag/min.
Så de va helt pefekt.
De tycker att de är konstigt att jag inte känner bebis så mycke så om jag fortsätter känna så här lite ska de skicka mej på tillväxt ul här fram över.
Måndag ha jag återbesök hos BM om ingenting händer och om jag känner mej jätte dåligt ska jag INTE ring sjukvårdrådgivningen utan jag ska bara åka in och de ska få göra sina riktigt koller.

Min BM ringde förlossningen och råd fråga med dom och de tyckte jag kunde vara hemma och ta de lugnt men minsta lilla avvikelse så skulle jag komma in.
Jaja vi få se vad som händer..

De blev ingen öppna för oss, pga att hon va hemma pga. sjukdom. TRÅKIGT...

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Ja nu får du allt ta & vila så mycket du bara kan... Synd att det inte blev något öppna..

2009-02-17 @ 16:17:25
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0