Mot Stan

Snart ska jag o min älsklingen prins ta bussen och åka mot stan, jag ska kika på ett par mamma byxor/kjol innan vi ska på musik kul.
Min vanligt byxor kan jag ha med de gö så ont på magen för dom börja bli lite trånga.

Så jag måste väl inskaffa mej ett par nya.
Men vi få väl se om vi hitta några till bra pris och rätt stl.
De är väl de där med stl som är svårt..

Min älskade son åt så duktigt till lunch 4 köttbullar och en dl med mos stora killen min,
Stolt mamma är jag till han.

Vi ha haft en lugn mysig förmiddag tillsammans inte några måsten. SKÖNT..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Skoj & gå på sång!

2009-02-12 @ 16:39:51
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0