Mina älsklingar ha Namnsdag

Idag är de OVE dagen, och fredagen den 13:de.
Med OVE dagen menas att Melwin och Micke ha namnsdag, mina 2 älsklings prinsar ha en egen dag tillsammans med namnsdag.
De fira vi givetvis här hemma, han ha fått paket och massa extra kärlek tillsammans med både mej och micke.
Micke till och med offra hela 30 minuter tidigare för att kliva upp och fira Melwins namnsdag tillsammans med oss på morgonen.

Idag ska jag laga mina killars favvo rätt, lövbit pommes, presiljesmör och café sås.
De älskar dessa älsklings killar så dom ska väl få de då,, :)
Melwin fick ett par kavat skor dom jag visa i bloggen för ett tag sedan och Micke fick en ny parfym.. :)

Jag ha respekt för denna dag oxå, för att de är fredagen den 13:de och de lycker jag man ska ta på allvar men de är man ju jätte olika om.

De finns 2 till som stå oss i familjen jätte nära som ha namnsdag idag.
Min älskade farfar hettte OVE och detta namn kommer alltid stå mej nära i hjärtat för farfar va så go och speciell.
Saknar han otroligt mycke.
Ieftermiddag ska vi åka till hans grav och tända ett ljus för farfar och gratta han så.
Men i himelen så fira han nog sin namnsdag med sin nya vänner där uppe.

Sedan så ha Melwins farfar namnsdag han heter OVE i förnamn han oxå så Ove är ett riktigt släkt namn hos oss.
Och de va därför Melwin fick de namnet, inte de finaste men ett namn som betyder nått för både Mej och Micke och de vill vi leva vidare..

LITE BILDER FRÅN NÄR MELWIN ÖPPNADE SITT PAKET I MORSE..


   



Film ha jag oxå fixa men ska se om jag kan få upp den...

GRATTIS mina prinsar på er dag och Grattis till svärfar och Min farfar i himlen på din namnsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0