Lunch med Gudmor + mys

Vid 12 tiden träffa vi Melwin gudmor, vi luncha på Charm och en massa surr blev de så klart.
Jag åt den berömda bakad potatisen med skagenröra.
Och gudmor fia åt nån fläskfilé gryta och ris.
Tack för en mysig lunch gudmor Fia de va så trevligt och jag hoppas vi kan göra om de snart..

Vid 13.30 skilldes vi åt, hon skulle åka till STHLM till sin stora kärlek med sin son.
Jag och Melwin klädde oss och gick en sväng på stan, men fyy va tråkigt de är att gå ensam på stan.
JAg gick på HM och kika på bebis kläder så såg jag ett rea ställ, så de klia de i mina fingrar.
De va 3 bodysar för 49kr ord.pris 98:- för 3st.
De av halva priset så då slog jag till och köpte de dom.

Sedan tog vi bussen mot birsta för att shoppa underlakan och gradin stång till Melwins nya rum som bli kalrt under helgen.
Va även in på Willys och handla lite små grejer.

Hjärtat kom och hämta oss och då bruma vi mot SJ Donken för lite middag, trött och hungrig son åt som en häst ett helt happy meal med 4kyckling bitar, en liten pommes, äpplen och en mjölk trök lill knoppen i sej.. =)
Duktig kille.

När vi ätit klart for vi och hälsa på P vilket Micke blev glad över va inte där och träffa han så länge för Micke skulle på trav och så, så vi bila hem över.

Nu är de kvällning och lillen sover sött inne hos oss på kudden hoppas verkligen denna natt bli bättre än natten som va i natt.
Innnan läggningen så såg vi på playhoues disney och han åt ostbågar.
De gillade han så mycke, mysigt.
Vi mysigt tillsammans och hade de så mysigt som mamma/melwin mys kväll till barnprogram.

Ne nu börja lets Dance och de ska jag se och äta Stjärnor och känna lill bubblan sparka.. =)

Lite bilder från vår dag kommer jag med så klart.. =)

   


(ny klippt gald gudmor, som längta efter sin kärlek)



   




Från vår mys kväll innan plutt skulle sova




Kommentarer
Postat av: -C-

Utmanad =)

2009-02-20 @ 20:39:33
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0