Kärleks barn

Ååå här sitter jag nu och in ser vad jag är lycklig, jag måste vara bland dom lyckligaste på denna jord som fått en sån otroligt vacker son.
En underbar skatt.
Förstår inte att han är MIN, mitt EGET barn som jag och Micke skapat tillsammans.
Jag sitter här med en stor klump i magen och tänker tillbaka på förlossningen den dagen han föddes.
Va nervös och spänd man va för allting.

Tiden springer i väg från att vara 0 dagar till att vara idag snart 1år och 5 månader.
De är helt ofattbart att jag, just jag fick bli mamma till denna underbara skatt.. :-)
De betyder oerhört mycke för mej, att få vara mamma och ha detta efter längtade mirakel barn kring mej.
Melwin är mitt allt och jag älskar han av hela mitt hjärta.
Jag vill TACKA för att just jag fick bli mamma till just Melwin.
Vi ha skapat han av ren äkta kärlek..

Mamma älskar dej hjärtat så otroligt mycke..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0