Kärlek 3 ska bli 4

Älskar Min älskade sambo overhört mycke han är mitt allt min framtid min räddning.
Tack för du orka leva tillsammans med mej, hade jag inte träffat dej hade mitt liv vare en enda röra.
Du och allt runt om oss gö så mitt liv känns värt att leva.
Tack vare underbara Tomas så träffades vi, de va en dag jag då inte ville minnas men idag ångra jag den inte en enda sekund.
Tomas dej kommer jag alltid stå i evig tjänst för att jag fick lära känna underbara BJÖRKIS som han kallas för min älskade.
Ibörjan kändes allt som en stor röra, allt kändes konstigt jag saknade massor men idag fatta jag ingenting hur jag kunde känna så.
Ung dom och idiot kallas de va jag va då.
Vår första dejt på Ming palace är nått jag aldrig glömmer nått som va vackert fint och gosigt.
Vår goa 4små rätter tillsammans.
Den 14feb-2009 ha de gått hela 6år sedan vi blev tillsammans fatta hela 6år sedan vår första riktiga dejt och hela 6år sedan vi blev ett par.
Visst ha vi haft berg och dalar i vårt förhållande oxå men vem ha inte de, svartsjuka ja de ha de funnits en hel del ivårt förhållande..
haha jag de är en hel mysig tid jag haft med dej hit entills och jag hoppas vi få leva rresten av vårt liv tillsammans på samma sätt, med mycke härliga minnen både som par och som familj.
Vi som ska bli 4 här inom några månader, de är helt ofattbart att vår lill prins ska bli storebror men ack så underbart.

Älskar er mina 3grabbar, Melwin och Micke träffa jag dagligen vilket är helt underbara men lilla bubblan imagen som oxå är en liten pojke hans kärlek är helt oslagbar jag tänker på han varje dag han är så älsk värd fast han inte är hos oss än, jag längta oerhört mycke efter att få träffa dej och se dej.
Se om du likna din storbror eller om du är lik någon annan.
Att känna dej röra sej i min mage gö att varje gång få jag ett stort leende på min läppar och vad roligt de ska få dej till världen få mysa med dej och din älskade storebror hela dagarna.
Åååå vad jag älskar mitt liv, min familj mina vänner runt om mej.
Ni är vårt allt mitt liv och jag skulle inte klara en dag utan er.

Vill även nämna min mamma som orka leva ensam genom alla dessa år med mej och linda.
Sedan träffa mamma underbara lossas pappa Tomas Melwins morfar 2 dom fick vår underbara lilla syster Elin som är världens vackraste prinsessa. Älskar dej oerhört mycke.
Idag lever min mamma Ensam med henne oxå och mamma gö de bra som ha uppfostra 2 styckan helt själv och är inne på sin tredje nu.
Älskar dej mamma, du är stark och modig ingen som jag känner är som dej, du är bäst och underbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!! Jag & Bjarne har oxå varit tillsammans i 6 år den 14/2-09!!! Hihihi //Therese Amelia´s mamma!!!

2009-02-05 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0