Kall Måndags morgon

Idag stå de -15 på vår termometer, kallt är de men jag hoppas de bli lite mildare ute för jag vill behöver gå ut en stund.
Ok Melwin behöver oxå gå ut i friska luften och härja av sej.

Vet inte vad dagen ha att erbjuda annars, tror vi bli hemma och greja lite.
Skulle ha vare ner till stan handla lite grejer till Alla Hjärtans dag som ska firas med familjen på lördag.
Men vet inte om jag riktigt orka.

Ne nu ska jag surra med jossan på msn, och sedan plocka lite med tvätten.

En snö bild från igår kväll



Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Men åh.. Skicka ner lite så Eliak får åka pulka.. Vi har is, is & åter is....

2009-02-09 @ 09:11:18
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0