Ikea shopping

ÄNTLIGEN ha karl i hushållet fått fingrarna ur rumpan och handla hem matrial till Renoveringen av Melwins rum.
Nu ha vi shoppa färg "givetvis VITT VITT VITT VITT" så de bli fräscht och snyggt där inne.
Sedan så handla jag en madrass till hans säng, lådor till bokhyllan.
Önska jag vore miljonär då hade jag även köpt säng kläder till hans säng.
Täcke ha han och kuddar så de är bara vänta till min plånbok ropa hej för sängkläder.
Kanska mamma/mormor eller Svärmor/farmor vill köpa de åt Melwin.. ??:)

Denna Madrass köpte jag
Sultan flodhäst pris 449kr.
BRANÄS Korg4st sådana där, så nu bli de någon ordning där inne 99kr st.

Färg rusta 10l 199kr Vattenbaserad vittfärg 1l ska räcka till ca 8-10 kvm
Pensel Byggmax 9.90kr
Slippapper 2kr/s Byggmax
spackel 34.50kr Byggmax
roller 19.80kr  Byggmax

Varför vi valt köpa billigt matrial är för att vi hyr vår lgh och vill inte köpa dyr färg efter som vi inte själv få ut någonting när vi flytta här ifrån, men kosta på lite vill vi göra för vi trivs inte med färger och sådant som de ser ut nu.
Få se om de bli färg över från Melwins rums målning då ska vi måla väggarna i köket oxå.. =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0