Hos mormor

Idag är vi hos mamma/mormor ha vare här sedan kl 8.
Så vid halv 9 så började darling med att mäla väggarna en andra gång där inne.!
De verka bli bra säger han jag hoppas på de.
Han är ju inget proffs så vi få väl se och bli de inge bra så få vi väl köpa tapeter och slänga upp på väggarna då..!!!

Jaja, nu ska jag gå upp äta ny bakta muffins med blåbär i och dammsugare och en koppp kaffe.
Så ska surra och hålla mamma lite sällskap..!

Melwin ligger ute och sover lunch, innan lunchen va vi ute och lekte och Melwin åkte snowracer med moster elin vilket han uppskattade oerhört mycke.!
Älskade skatt jag älskar dej och ditt underbara leende och skratt, de värmer i mammas hjärta.
Min moster och du gö att mina dagar känns så värd fulla..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0