Hemma

Nu är vi hemma igen efter en god middag hos Melwins farmor.!!!
Vi gick hem tidigare idag för att Melwin gull prinsen skulle få en lugn stund innan han skulle sova i stor säng inatt.
Jag bäddade rent i vår säng och Älsklingen tog en bad stund med Mini älsklingen vår.


Dom lekte och hade jätte roligt vilket värmde oerhört i mitt hjärta för de ha aldrig hänt förut så jag börja gråta av glädje.!
De va så mysigt hör lilla hjärtas underbara skratt och en pappa som läste badbok för Melwin och lekte massa.
Jag blev så glad.

Sedan tog jag hand om nattningen, jag läste en liten bok innan han skulle somna sedna fick han sin flaska vällingen och så pussa jag godnatt och så va de sovning som gäller.
Jag säger hur mycke jag älskar han som alltid pussa på han och krama om han som vanligt.

När jag gå ut ropa han mamma jag vänder mej om och vet ni vad lill prinsen min gö sträcker armarna efter mej och vill ha en kram till de värmde oerhört i mamma hjärtat mitt.
Jag kramar och pussa på han igen vilket jag kan göra miljoner ggr per dag och jag gö de så fort jag få tillfälle.
Säger natti natti igen och så gå jag ut.
Han gråte till en kort stund och sedan bli de tyst.
De gjorde ont i mej att höra han gråta men jag tänkte de kanske gå över och de gjorde de.
Nu sover han sött i sin stora säng, en madrass ligger nedan för på golvet och jag ha lagt en kudde så han känner sej ombonad och inte helt ensam i den stora sängen.
Han sover så sött i sina MUUUU säng kläder som han säger.
Jag känner mej orolig men ändå lugn, jag hoppas vekrligen de gå bra.!


Nu ska jag se om jag kan få känna bebis någonting idag, han ha inte gjort sej påmind så jag är allt lite rädd orolig och nervös..!!!
Snälla bubbla visa mamma att du må bra genom ett litet bufflande..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0