Hemma dag

Idag fick jag en sovmorgon till ända 08.45 jag trodde jag skulle dö när jag vaknade.
Jag hör hur hjärtat surrade i sitt rum och när jag kommer in gissa vad han håller på med, jo klättra upp och ska ta sej ur sin spjällsäng farligt värre.. :O.
Vi kliver upp leker lite och myse massa, sedan gjorde jag ordning dagens middag så de bara värma i eftermiddag.
Bli hemma gjord lasange, mums.

Men innan läggning ca 1½ timme innan bli han tok trotsig och gö allt han inte få springer och slå på allt med hårda grejer, tycker på förstärkaren med mera.
Tok trotsa mej och ser hur långt min gränser går.
Innan de va klart blev vi riktigt ovänner och han blev en snäll pojke innan lunchen och sovningen.
1års trots finns de hos min älskade son.

Nu ha jag ätit en sallad från ica gud så gott, sitter och dricker lite bordsvatten och ska nog ta mej ett äpple strax.
Nu ska jag vila och njuta av data tid när hjärtar sover sedan så vi leka innan vi trippa mot birsta för shoppa madrass och färg till älsklingens rum.

Ne nu spanan in lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0