Hemma

Nu är vi hemma kom hem vid 15 tiden då snodde sötnosen och jag ihop lite muffins smet och skulle baka muffins.
Melwin åt mer smet än han hjälpte till -gull plutten min.. =)

På sjukhuset gick de bra, vi kollade hans vikt kurva som han följer fint.
De viktiga är att han inte dala neråt.
Han följer sin kurva fint.

Sedan va de undersökningen av pungen hans.
Ena pung kullan ligger där på sin plats den andra finns oxå men den far upp och ner vilket inte är bra.
Så vi ska bli kallad igen om ett par månader för att se så den ligger på rätt ställe och gö den inte de så ska vi bli in boka till operation på sötnosen.
Jag hoppas hans kropp klara av detta själv så vi slipper detta ingrep.

Nu sitter jag i lugnet en stund älsklingen tog med sej en trött son ute en sväng.
Så jag skulle kunna få vila.
Ikväll få vi besök Patrik, Annelie och hennes son Kevin kommer till oss vid 18.30.
Jag tror Annelie och hennes son kommer.
Grabbarna ska se på hockey och vi tjejer ska väl fika och surra.. =)

Dagens vikt på sötnosen av:

Vikt: 9990gram
Längde 78,5cm lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0