Hemma

Nu ha vi vare och handla, innan handlingen gick vi ute på gården så Melwin få springa av sej lite.
Han tryckte de va jätte roligt att leka ute och busa.
Speciellt leka i vattnet som fanns utan för vår dörr. .=)

Sötnos, sedan kom älsklingen och hämta oss vi for handla och ni finns de en hel del hemma hos oss.
Nu ha lillen bada med sin pappa, innan läggningen tog jag en bok och läste "Ludde" de gillade han.
Sedan blev de en flaska välling och snusa kudde.

Jag ha fått en kommentar så jag bli lite frågad till, för de första så han jag ett barn sedan tidigare som behöver akiveras lite och ja dööö inte av att gå ut i friska luften och mysa med min skatt.
Han behöver leka ute och få bli aktiverad. Jag kan inte bara tänka på mej själv fast jag borde.
Jag berättade på sjukhuset att jag hade en snart 1½åring hemma att aktivera så fullt så mycke vila som jag behöver kan jag inte och de förstod dom till punkt och pricka men jag skulle varva ner så gott jag kunde.

Sedan de där med vecko handlingen är för de första igenting som är SKIT jobbigt utan de är nått som är roligt komma ut bland folk och handla.
Micke bär och packa jag plocka i korgen och betala.. .:)

Nu vänta jag hem maten, jag som så mycke längta efter TACO och så fanns de ingen nötfärs på willys idag den va slut så de fanns endast blandfärs och de äter jag inte.
Så jag få gå på ica imorgon innan sjukan och handla köttfärs och längta ännu en dag efter min goa taco.. =)

Lite pix från vår dag.. :




Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det finns folk till allt, man ska inte bry sig så mycket om vad folk säger..



Jag tror nog du kan avgöra själv hur mycket vila du behöver och hur mycket leka du är kapabel till..



Så länge "lillebror" inte tar skada av det så mår du nog bara bra av att komma ut i friska luften en liten stund om dagen =)





2009-02-25 @ 19:56:38
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: MM

Vikka fina gardiner !! :)



Klart du inte kan sitta helt still när du ha en 1½-åring å hålla efter ! Men dom tunga hushållssysslorna kan du ju lämna över till Micke, så du får vila så mycke som möjligt ;D

2009-02-25 @ 20:16:05
Postat av: Anonym

Angående Melwins rum skulle jag satsa på mer färg! Vitt på väggar och tak är supersnyggt och ser "rent" ut. Men man måste ju komplettera med lite färg på textilier och dylikt, med vita möbler och mycket vitt på textilierna så blev rummet inte stilrent utan bara trist... Vita möbler och textilier passar med färgade väggar för att tona ner, men nu har du tonat ner för mycket...

2009-02-25 @ 22:07:03
Postat av: -C-

Veckohandling är bra. Det blir mindre att konka på ;)



Håller med. Man MÅSTE ju få gå ut och allmänt aktivera sitt barn. Skulle du vara helt okapabel till det så skulle du nog redan lega inlagd (liggläge) på sjukan. Fortsätt lyssna på din kropps signaler och lev därefter! =)

2009-02-26 @ 00:09:45
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0