God morgon

natten ha gått över förväntningarna bra, en hel natt sov han i sin stora säng och jag känner mej stolt som mamma.
Imorse när han vakna så ropa han mamma först vi 04.50 men jag brydde mej in och de bkev tyst efter ca 5min och sedan så vaknade en glad lite go knopp vid halv 7 och ropa mamma igen jag gick in så sitter han solt och glad i sin säng krama muuu och snuttis laban.. =)

Så gulliigt han är min underbara skatt.
Nu ha vi bädda sängarna ska försöka få på mej ett huvud och ett ansikte sedan ska vi gå mot bussen för att åka till BM som jag ska vara hos vid 9 tiden idag.. =)

De ska mätas mage, lyssna bebis, ta tryck lämna urin och massa prover.
Melwin följer med så klart..!!

På åter seende..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

vad skoj att han sov så bra =)

2009-02-23 @ 11:53:24
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0