God morgon Torsdag

Här är vi vaken, en glad son och en trött mamma.
precis som de ska vara.
Min trötthet beror på att inatt ha jag haft mycje SD ok sove dåligt men annars är de bra.

Nu ska vi snart bege oss ut i -20graders kyla och handla purjolök på ica till dagens middag.
Bli makaroni pudding här hemma.
Men de bli Endast gå till ica för i denna kyl vill inte jag vara ute och leka.
Så ner med sonen i vagnen och trippa bort lite snabbt.

På eftermiddagen efter pluttens vilning bli de babysången på musikkul.. !
Roligt värre, Melwin tycke de är roligt trots att han aldrig sitter still hos mamma när vi sjunger men de kan man inte begära av en 1,4års liten pojke heller.

Nu stå lill älsklingen och leker med sin kastrull han fick av sin mamma/mormor igår i tidig alla hjärtans present och så fick han en sött hund där de stå Älskar dej Melwin.
Så gullig tack tack älskade mamma/mormor och moster Elin.
Min mormor"gammis" va oxå med igår hon hade köpt jätte fina säng kläder till Melwin tack tack.
Du är så sött mormor/gammis.

Nu leker Melwin för sej själv gissa vart han är, jo i kasrull skåpet med sin kastrull och leker gull ungen min.
Älskade son du är för underbar, jag älskar dej trots ditt humör i bland, dina underbara hyss, ditt vackra leende, dina mys och gosiga stund.
Jag älskar allt med dej, ingen är så underbar som dej.
Mammas lilla älsklingen är verkligen va du är.
Puss på din söta mun..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

usch vad kallt... Vi har -2 vi...

2009-02-12 @ 08:47:25
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ha det så bra idag!

2009-02-12 @ 09:46:00
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Vem tycker du bär upp kläder snyggast, Mischa Barton eller Nicole Richie? :)



Kram

/LM

2009-02-12 @ 10:54:30
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0