Fin mysig dag

Nu sitter jag och vänta på att lill hjärtat ska vakna så vi kan byta blöja och leka ute på gården i solen tills älsklingen kommer och hämta oss.
Vi ska då fara och vecko handla, men de lä väl bli mer månads handling som de ser ut på vår lista nu.. =)

Idag kom gardinerna till lillens rum, jag ha nu bytt och gud vad fint de blev.
Jag lägger ut bilder ikväll om jag orka.
Ikväll ska jag och älsklingen rå omvarandra.
Vi ska äta sen middag, nämligen TACOS och sedan ska vi göra klar hans semester.
Kolla igenom de här med dagis riktigt ordentligt skriva på pappern med mera.

Idag är de en vacker vår/vinter dag i sundsvall.
+4 grader varmt ute och solen skinner.. =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ena sekunden skriver du att du har så ont så att du håller på att dö, nästa sekund ska du ut och leka, åka och veckohandla mm , du säger emot dig själv precis hela tiden.

har du någon aning om vad du ens skriver ??



Nånting måste stå väldigt fel till.

2009-02-25 @ 15:58:53
Postat av: Moa

Tjoafaderittan rej tjohej vad du står i med din "sd".Om du nu har så ont som du påstår så tagga ner och chilla,och Melwin har väl en pappa som kan aktivera han eller?Han verkar ju inte jobba sådär jätte mycket Micke.

2009-02-25 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0