Familjebad-Lördag

Japp idag så tog vi och planera in familjebad tillsammans.
Vi surfade ut på nätet på min mobil på http://www.sundsvallskommun.se/ för att se Matfors badets öppet tider där stod de att du skulle öppna klockan 10 så vi packade in oss i bilden vid 09.30 och åkte upp över.

När vi kliver ut ur bilen och gå mot Entrén så stå de 11 på dörrarna.
Arg och less blev vi men vi skulle ändå bada så vi gick på Ica handla lite frukt och lunch till oss.
Gick på skoglunds och Micke la in ett spel till kvällens match.

När klockan va 10.40 gick vi mot badhuset igen och då så betala vi in oss och köpte Melwin nya badbyxor öfr hans hittade vi icke.
Jag tog Melwin på damernas så Micke tog med sej lunchen och diverse grejer med sej in.

Vi bad fram till 12.30 och de va jätte mysigt, Melwin åkte rutchbana, dyker, och vill klättra över allt.
Han ha verkligen blive hur morsk som helst.
Inte rädd för NÅGONTING:

När vi bada klart och gjort oss i ordning så for vi och lämna in datorn som vi fått virus på.
Sedan blev de lunch för familjen.

När Melwin ätit sin lunch så somna han 2 röda med kläder och allt på när vi bar han till bilen.
Han sov hela vägen hem till stan, vi svänge in och köpte semlor och for hem drack en kopp kaffe och njöt av en stund ensamma älsklingen och jag medans Melwin sov i sin vagn.

Vid 15 vakna ha då va de dax för att laga Middag åt Micke och Melwin.
Jag gjorde lövbit, pommes och persiljesmör.

Själv åt jag ingen middag då pga. att jag och syrran (Linda) skulle bjuda ut vår kära mamma på bite line på taco buffe och ha de allmänt trevligt tillsammans.
De va hur länge sedan som helst de va bara mamma linda och jag tillsammans,.
Så vid 16.45 kommer mamma och hämta mej sedan trippa vi mot skolgatan för att hämta syrran.
Vi åkte mot bite line och mumsade i oss en massa god mat, så klart bkev de ju den beröda taco buffen.
Micke va HELT ensam för första gången med Melwin en kväll.
Vi hade så trevligr skrattade och åt gott surrade en massa skit och bara myste som familj, tack för igen mamma ocj Linda detta måste vi göra om snart vekrligen..
En film kväll kanske med pita bröd, sallad, rostbiff och potatis sallad och mys framför filmen som förr vad säger ni.. ?

För Melwin och Micke ha de gått jätte bra hemma, dom såg ju så klart på den kanon bra Timrå matchen,Melwin lekte helt själv medans micke kikade på matchen.
Vid 18.30 gick dom för att bad tillsammans, som alltid så ha vi bad som kvällens avslut.
Efter 19 va de nattning som gällde, de hade verkligen gott hur bra som helst.
Melwin åt sin välling och somna på 2röda, några tårar innan läggning när han ropa på mammma hade de blive men annars så.

Vid 19.30 kommer jag hem Micke ha tänt ljus framför tv.n och gjort de så fint här hemma.
Dukat med alkoholfritt vin, kex och ost och så klart druvor.
Så vi myste surrade bebis och Melwin mest hela kvällen tillsammans, bara njöt av den stunden de va bara vi och kika på varandra hur länge som helst.
En riktigt kanon mysig dag hade jag idag. Verkligen.
Vi la oss ganska tidigt vid 22 och somna på 2röda sek båda två.. Trötta föräldrar efter bad med familjen på badhuset.
Sandra och Emelie kom in och sa hejj medans vi bada. Roligt och träffa er tjejer..
Dom hade vare och träna nästa gång gå du och jag och barnen och bad tillsammans Sandra..


Bilder från dagen










Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Mysigt & få komma hemifrån ensam =)roligt & bada.

2009-02-01 @ 19:52:43
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0