.......

Ja här fortsätter snön och värka ner, men avtog väl vid 17 tiden och nu små snöa de.
Vi gick hem från Melwins farmor vid 17.30 då va de bara hemma skotta utanför vår ingång för att ta sej in och sedan vidare till vår motor värmar plats för att skotta upp så man kommer till bilen.

Lill hjärtat ha vare feber fri hela dagen, men nu ikväll ville den visa sej igen 38,5 så jag gav alvedon nu innan han somna.
Bli så orolig när han ha feber, vill inte att min älskade ska ha temp eller.
Lill hjärtat jag gö allt för att byta plats med dej.

Nu sover han sött i sin säng i allafall, mycke pussar och kramar innan han somna och en liten vaggsång så somna han sött och tryggt.
Älsklingen håller på med tvätten och jag lata mej, huva de känns hemskt att bara sitta ner och inte göra någonting men samtidigt s¨åå få jag inte hålla på så mycke för micke för jag få ju SD när jag gö för mycke.

Ikväll bli de ligga i sängen mysa och läsa en bra bok.
Ha börja läsa en skit bra bok nu så de är mysigt att ha en läs stund på kvällen.

Jo, just de idag när vi berätta för Melwins farmor om filten vi hitta på nätet så sa hon att jag skulle beställa den i hennes namn och hon ska betala den och ge bebis den på BB.. =)
Tack de va snällt gjort.

Min älskade mor ha lova köpa söta spjällsäng kläder till bebisens säng och de är jätte gulligt av henne.
Så vi ha inte så mycke kvar till bubblan att handla, lite kläder men vi ska inte handla för mycke utan vi spara pengar och far och handla efter någon dag de vi känner vi vill och behöver ha till bubblan.

Ne nu till telefonen ringa goa mamma och sedan till boken..


Kommentarer
Postat av: -C-

Du är utmanad =p

2009-02-08 @ 22:55:23
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0