En mysig dag

Idag ha ha vi haft en ur mysig dag, vid 11 komma mammamormor och mosterLinda.
Dom hade med sej namnsdags paket åt min lill prins och jag fick en alla hjärtans present av Linda.
Av mamma fick jag tidigare i Veckan♥.

Jág fick super fina ljus som passa på köks bordet, TACK TACK.
Melwin fick en goda av dom som sa I LOVE YOU gulligt.
Den ha han lekt med hela kvällen, tack för dom fina presenterna♥.

Dom va här bra länge jag drog ihop en kladdkaka och lite grädd så vi fick när Melwin sov sin lunch.
Så trevligt att umgås med älskade mamma och syster.
Tack för idag.
Hoppas♥ vi ses snart igen.

Jag hjälpte Linda med bloggen hoppas du blev nöjd inge märkvärdigt blev de men men..

Nu i eftermiddag kväll kom Melwins farmor med hennes alla hjärtans dags paket, Melwin fick en boll som namnsdags present och ett jätte fint påslakan sett med kossor på till stor sängen hans ,i alla hjärtans dag paket.
Tack tack.
Melwin älskar ju verkligen kossor så de uppskattade han verkligen han säger muuu till allt och älskar sin kossa som han krama jämt..

Jag och älsklingen fick 8 muggar och 8 skålar så fint..
De är ben vit med rosor. Så gulligt service.
Ska köpa en kaffe kanna till och asskitetter så bli de skit fint.
Sedan fick vi en blomma tillsammans som nu stå på köks bordet så sött. TACK TACK.

Ikväll fick älsklingen och Melwin ostkrokar och mysa med till playhoues disney på tv.n.
Melwin tog verkligen sitt namnsdags mys med pappa ikväll de åt ostbågar och myste till tusen innan de va dax för kvälls badet..

Mina älskade grabbar..
♥ÄLSKAR ER♥


     




Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken sötis!

2009-02-13 @ 21:50:04
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0