Egen tid

Nu ha jag en stund över för mej själv och de ska jag njuta av nu.
Sitter och lyssna på lugn musik för att slappna av lite, läser olika bloggar och surra med Jossan på msn.
Lill knoppen sover sött ute i sin vagn i de mysiga fina vinter vädret men om de kunde bli något mildare vore de bra.
Men allt kan man inte få.
Solen skinner på vår balkongen och Melwin snusa sött.
Precis som de ska vara.
Tempen stå på -10 grader och snö glänser fint.

Jag ha precis ätit min lunch de blev 2 tost mums vad gott de va. Hade vare ännu godare om jag hade keso hemma och ha till dom men de fanns inte hemma så vi fick klara oss ändå.

Jag vill vara ute och leka med Melwin idag men jag VET att om jag skulle göra de så få jag ett bakslag ikväll.
Men vi ska ju iallafall gå till bussen sedan för att åka med urin odlingen till MVC och lyssna på bubblan och sedan så ska vi gå där ifrån till kultur magasinet så jag få njuta lite av de fina vädret.
Bättre än ingenting.



Ikväll bli de se bygglov för ikväll så är detta avsnitt inspelat från Sundsvall och då är man ju given att titta på är de ju bara..
Sedan bli de nog mys med älsklingen och se Timrå, för då vet jag att han bli glad. .=)

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hoppas du får reda på varför du ahr så mycket sd...

2009-02-17 @ 11:57:00
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jätte söt kille ni har!

Underbar bild, här har vi med -10 och strålande sol.

ha en skön dag!

2009-02-17 @ 13:12:55
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0