Drakborgen-Fredag

Idag så ha vi vare till birsta med mammamormor, mosterElin och MosterLinda.
Vi for ditt så vi va där när dom öppnande, barnen lekte som aldrig förr och tyckte de va roligt.
Vid 12 blev de lunchning där, Melwin åt pasta och köttfärssås, Elin pannkaka och vi andra en jätte god Hamburger tallrik,, =)
Vid 12.30 så gjirde vi oss klar för att gå mot birsta medans Melwin sov, blev en hel del shopping för mej.
Handla lite på pops rea, några jeans till Melwin och sedan så blev de IKEA shopping nya kuddar, ny mat service till Melwin och nå underlätt till bordet.

Vi kom hem vid 15 då fixa jag lite middag åt Mej och Melwin eftersom Micke va ute och åt med sina trav vänner så blev de inge märkvärdigt här hemma.
Mos och korv.

Melwin och jag tog de lugnt hela kvällen myste och hade de allmänt mysigt som mor & son kväll tillsammans.
När Melwin lagt sej för natten lägger jag med i soffan med cips och trocadero.
Jag tog en egen mys kväll för mej själv.
Min SD kom efter dagen trots jag knappt lekte någonting, men men så är de.
JAg log och vila hel kvällen.
Vid 22 la jag mej och vid 23.30 hör jag någon trampa in i sova rummet och kryper ner.. hihih.Mysigt.

Gud vad jag saknat honom hela dagen och kvällen.
Vi somnade nog inte förens kl 1 hihi, prata om allt mellan himle och jord..

Bilder från vår dag







Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Hihi vad roligt alla ser ut & ha =)

2009-02-01 @ 19:53:29
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Oavsett om man får SD under dagens olika sysslor lr ej så brukar de komma med besked på kvällen då man slappnar av.



Man kan alltså inte alltid veta om det man gör (under dagen) påverkar lr ej. Men ta det lugnt, i förebyggande syfte. Du verkar ju haft dessa SD väldigt mycket och länge nu.



Jag hade med mig min kusin som fick gå med O i drakborgen när jag hade mkt SD. Jag kunde inte böja mig frammåt (som man gör i "labyrinterna". Eller då man plockar disk och dammsuger hemma.". Det behövs inte mkt alls för att få SD då man har större problem med det. Tänk på den lille du bär på =)

2009-02-01 @ 20:00:43
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0