Barnmoskan

Ja imorse ringde jag min Barnmoska för att prata om Helgens SD.
Men hon va upptagen och ringde upp då vi va ute.

Vi surrade på och jag berättade även att jag va väldigt yr i huvdet då jag klev upp hastigt samt att ibland svartna de för ögonen.
Hon vill att jag skulle komma idag men insåg ganska snabbt att hon INTE hade någon tid.
Så jag fick en tid imorgon till henne och då ska jag ta blodtryck nya värden och lämna urin för att se om jag ha Yrinväg infektion som jag inte märker av för de kan ge oerhörda sammandragningar fick jag höra.
Sedan så ska vi så klart lyssna på lill bubblan.

Hoppas allt visa bra imorgon nu då..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skoj & få höra lill killen =)

2009-02-09 @ 13:53:31
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

Jag hade urinvägsinfektion som jag INTE märkte. Det var EN orsak till mina SD's. Jag fick två behandlingar under graviditeten. Eller om det var tre kanske till och med. Minns illa.



Hoppas du har Urinvägsinfektion. Så att det kan behandlas och dina SD's försvinner. Inge roligt att ha SD utan anledning ..för då kan man inte få bort dem menar jag =)

2009-02-09 @ 16:02:09
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0