Äntligen FREDAG =helg

Nu är de inte många timmar kvar tills hela familjen är samlad.
Gud vad mysigt med helg att alla 3 få vara tillsammans och mysa ihop som familj.
Jag ha laga middagen nu till MORGONEN de blev fläskfilé gryta.


Så nu i eftermiddag är de bara koka ris och värma upp gryta och reda av den.. :-)
Denna gryta är så god, svärmor kommer hit i eftermiddag och ska äta med oss.
De va ett tag sedan hon va här så de ska bli roligt för Melwin att träffa farmor.

Vi ska strax rigga om från pyjamas morgonen till nå kläder gå på affärn och handla sallads grejer samt lite annanas. =)

Inatt va de en bättre nattt, lillen somna vid 19 som vanligt och sov ända till 5 imorse.
Vi ha lagt om tiderna på dagen nu han får endast sova 1½timme på förmiddagen nu förut som han alltid mellan 2½-3timmar på dagen.
De krävde han och han vill ju sova så länge nu med på dagarna men han kan inte vakna 3 på natten och vara klar pigg de gå inte så nu bli de indragningen på sovningen lite.
Igår gick de ju bra.
Vi klev aldrig upp vid 5 utan jag försökte få han att somna om men icke han låg och prata hela tiden på sitt eget språk de va nog mer jag som sov till och från och hans surra.. haha.. ;-)

Igår kväll hade micke besök Annelie o hennes son Kevin kom tyvärr inte med Kevin va så trött så de stannade hemma.
Jag la mej vid 19.45 igår kväll va så oerhört trött, log och kika på tv och somnade på 2 röda tror jag,

Ne nu ska jag byta om på mej och lill hjärtat mitt han hitta nog på hyss nu för de är väldans tyst här hemma.. :-D

haha...

Ha en bra förmiddag de ska jag och min älskade son ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0