Älskade pojkar

♥Sitter här helt ensam och ha SKIT tråkigt, Melwin sover sött på Balkongen och jag ha hängt 2 maskiner med tvätt.
Satte mej precis och kika i lite bloggar, man bara några få som uppdatera tråkigt men så är de.

Längta till min lilla prins vakna till lite, hans lillebror är verkligen vaken och ha gjort sej påmind en stund här.
Jag är så glad och lycklig att få vara mamma lite skatten Melwin finns ingenting som är underbarare än de, min kärlek till denna solstråle gå verkligen inte att förklara.

Längta så tills han vakna så jag kan pussa och mysa med han, de är bästa tiden på dygnet att få vara och mysa med lill skatten.


Älskade små liv, ni är helt underbara.
Du lilla Melwin ha jag/vi fått vara med varje dag sedan du kom, en sån lycka och glädje du sprider till din mamma & pappa gå inte med ord att förklara.
De få gångerna jag/vi lämna dej hos Mormor/Farmor så ha jag/vi saknat dej oendligt mycke att de värker i vårt hjärta.
Snart bli du 1,5år tiden springer iväg och du ska bli storebror vilket du verka tycka är roligt.
Du få vara med och göra allting, lyssna på bebis, vare med till Bm och även igår när du krama mammas mage så kicka lill bubblan dej så du skratta.
Åååå Älskade Melwin mamma & pappa älskar dej så vårt hjärta värker.
Lilla bubblan mamma & pappa älskar dej fast du inte finns med oss som din storebror, vi längta tills vi få träffa dej och mysa tillsammans med både dej och din storebror Melwin.
Tänk snart är vår Familj 4 individer de ska bli jätte mysigt och spännande men även en utmaning.
Men jag/vi tror de kommer gå otroligt bra.
Våra underbara små liv vi älskar er JÄTTE mycke.
Mamma & pappas små prinsar.



Ne nu vakna min lilla skatt som jag längta efter dej.
Så bäst jag hämta in han och myse innan jag saknar ihjäl mej..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0