Älskade Bubbla

Min älskade bubbla där inne, jag är så nyfiken på hur du ser ut vem du är.
Dom är lik din underbara storebror.
Jag verkligen längta till sommaren tills jag få träffa dej mitt lill underverk.
Allt känns spännande och mysigt.
Jag och Melwin låg på hans stor säng förut och läste Laban boken han fått av Emin, Lisa och Remin. "den boken älskar han och vi tacka igen för den"
Så berättade jag för Melwin att de ligger en bebis min magen jag drog upp tröjan och vet ni vad min älskade lill prins gö, jo han klappa magen och sedan lägger han huvudet där.
Jag känner hur bebis rör sej och bli helt tår fylld i ögon vrån..

Gud vad jag älska dessa små killar oerhört mycke igenting är så underbart att vara mamma.
Jag är mamma till en vacker snäll son och ska bli 2barns mamma nu till sommaren åt en liten bubbla kille imagen vilket känns helt underbart.
Älskade son och älskade bubbla mamma älskar er och eran pappa oerhört mycke.

Nu ska jag surra med syrran , Jossan och Sandra på msn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0