Ajajj

Ja så är de nu, gud vad ont de gö.
Jag ha sånt ont i magen ikväll magen bli sten hård ihållande Sammandraningar och en oendlig smärta i magen.
De gö så ont att tårarna rinner en efter en faaan, varför ska de vara så här i min gravditet för.. ?
Jag vill inte ha ont jag vill verkligen kunnde njuta av den fullt ut men de gå inte.
De gö så jävla ont så faaan, önska jag kunde göra nått för att lindra denna smärta jag ha och känner.
Mina SD vill verkligen inte släppa.

Jag hoppas de inte tänker hålla i hela kvällen för jag lbi verkligen orolig om någonting inte är som de ska..

Kommentarer
Postat av: -C-

Ring sjukan. SÅ ont ska de inte göra. Du som har SD hela tiden. Kolla upp det (NU,igen) innan det blir försent! =)

2009-02-06 @ 22:27:26
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0